Är du intresserad av personalfrågor, har god systemvana och trivs bra med att ha mycket kontakt med människor? Sök jobbet som HR/personal-administratör och komplettera vårt HR-team på sex personer!
GIL (Göteborgskooperativet för Independent Living) är en ekonomisk förening som samordnar personlig assistans sedan 1989. I vårt kooperativ är vi 260 assistansberättigade och ca 2100 personliga assistenter.
Vår verksamhet tar avstamp i Independent Living-filosofin. Det betyder att vi utgår från att människor med funktionsnedsättningar själva vet bäst hur de vill leva och därmed är de lämpligaste personerna att leda sin personliga assistans.
På GIL:s huvudkontor på Mölndalsvägen jobbar 28 anställda med råd och stöd samt administration för kooperativet, som också har filialer i Varberg och Uddevalla. Assistansen utförs av drygt 2100 personliga assistenter. Utöver att samordna personlig assistans så jobbar vi på att förändra och förbättra världen för människor med funktionsnedsättning.
Vi söker dig som gillar att ha många bollar i luften och är flexibel och anpassningsbar då arbetsuppgifterna kan skilja sig åt från en dag till en annan. Du är strukturerad, noggrann och har en förmåga av att självständigt kunna se vilka arbetsuppgifter som behöver prioriteras här och nu. Du är nyfiken, har en stark känsla för service och är van vid att möta människor på olika nivåer.
Primära arbetsuppgifter:
Vi söker dig som
Det är meriterande om du
I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryteringsbyrån MTRecruit AB. Vid frågor om tjänsten vänd dig gärna till rekryteringskonsult Martina Träen på martina@mtrecruit.se. Vi tar emot ansökningar löpande.
Kontaktpersoner GIL, HR-Chef Per Hörnqvist 031-636485.
Facklig företrädare (Vision) Emelie Liljekrantz 031-63 68 70