Säg hej till vår nya administratör Emelie

I början av november lyste vi ut den nya tjänsten som administratör på GIL. Vi överöstes av ansökningar. Ett namn stack ut ur mängden. Emelie Hanssons. Med sina 7 år som som personlig assistent hos oss i GIL känner hon väl till vår verksamhet och erbjuder betydligt mer än den kompetens vi eftersökte.
Bild på Emelie Hansson som börjar jobba som administratör på GIL den 4 januari

Sedan en tid har hon bytt inriktning och arbetar nu inom reception och konferens. Där har hon full koll på växeln, post- och mailhantering, bokningar och beställningar, iordningställande av mötes- och konferensrum. Hon fixar bud när det behövs, pratar gärna i telefon, planerar inköp och ordnar inför större event. Reseräkningar samt fakturor är hon inte främmande för.

Dessutom håller hon ett öga på att personalkök och gemensamma områden är i ordning under hela dagen, ordnar med kaffe och fika för personal. När hon fick höra att vi söker en administratör blev hon nyfiken.

Det blev vi också. Vi bokade ett möte med henne och den 4 januari började hon sin provanställning!