After Work : Rekryteringstema

Spara i din kalender
Sommaren är inte långt borta och det kan vara bra att redan nu börja tänka på hur de kommande semesterveckorna ska täckas upp, därför arrangerar vi en workshopinspirerad AW ons 19 april på tema rekrytering av nya personliga assistenter. Hur skriver man en annons som tar tag i läsaren? Hur ska man formulera sig? Hur hittar man de bästa assistenterna och var ska man leta? Vilka frågor ska man ställa i en anställningsintervju?

Hur viktig är personkemin? Hur gör du? Har du tips och erfarenheter som du vill dela med dig av? Våra erfarna rekryteringsavdelning delar med sig av sina bästa. GIL:s båda rekryterare Beatrice Ribberström och Caroline Eriksson är med under hela kvällen.

När Onsdag 19 april kl 17-19:30
Var Mölndalsvägen 30B
Vem Assistansberättigade i GIL, samt arbetande assistent.
Anmälan Senast onsdag 12 april till anders@gil.se eller 031-63 21 94.

Vi bjuder på något att äta och dricka. Är du vegetarian, vegan eller allergiker, ange dina matpreferenser i din anmälan!

Tanken med vår After work är att assistansberättigade, arbetsledare och delar av styrelsen samt kontoret möts under enklare former, för att diskutera allt mellan himmel och jord och givetvis assistans.

Vi kommer under hela 2017 bjuda in till After Work med olika teman en onsdag varje månad, om inget annat anges! Varje After Work har ett eget tema. Har du förslag till ett tema skriv till anders@gil.se

Information

  • Datum
    2017-04-19
  • Tid
    17:00 - 19:30
  • Målgrupp
    Arbetsledare
  • Kostnad
    Gratis
  • Plats
    GIL, Mölndalsvägen 30B
    Göteborg, 412 63 Sverige